AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE
Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.
Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.
Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.
Újrapozícionálja a Krusovice márkát a magyarországi forgalmazó Heineken. Az egyik legismertebb tradicionális cseh sörbrand 2016 óta van jelen a magyar piacon: bár a cégcsoport nem árul el konkrét számokat, csütörtöki sajtótájékoztatójukon úgy nyilatkoztak, hogy a hazai fogyasztók kimondottan kedvelik. A Heinekennél a márkát a prémium sörökhöz sorolják, a magyar piacon csak világos és barna érhető el belőle, de Csehországban számos más változata - búzasör, alkoholmentes, magasabb szárazanyag-tartalmú - is kapható, ezeket azonban egyelőre nem tervezik behozni a magyar piacra.
A Krusovice a Heineken tulajdonában áll globálisan, importált cseh sör - tehát nem Magyarországon gyártják. Ugyanakkor a cégcsoportnál úgy látják, hogy nem jelent konkurenciát a hazai márkákkal, teljesen más szegmensre fókuszálnak.
A sört a mai napig - 1581 óta - egy cseh faluban, Krusovicében főzik: érdekessége, hogy ez az egyetlen cseh sör, amit királyi család valaha birtokolt. A saazer komló és a 3-féle maláta az, ami a különleges ízét adja, a tisztaságot pedig a helyi artézi víz jelenti.
A cseh söröket leginkább a karakteres ízük különbözteti meg más söröktől, részben ezért is gondolja úgy a Heineken, hogy marketingkampányában a férfiakat célozza meg a továbbiakban.