Elárulta titkát a Nádudvari: így turbózták fel az árbevételt 1,7-ről 10 milliárdra

agrarszektor.hu
A Nádudvari Élelmiszer Kft. immár másodjára vesz részt állomáshelyként a Coop Rallyn. Míg korábban a tejüzem adott otthont a rendezvénynek, idén a cégcsoport hús- és panírüzeme látja vendégül a Rallyt. "Magyar termelő vállalatként kiemelten fontos számunkra, hogy egy olyan ügyet támogassunk, mint a Coop Rally, amely a minőségi magyar termékekre hívja fel a figyelmet" - olvasható a vállalat közleményében.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

A Nádudvari Élelmiszer Kft. a Hortobágyi Nemzeti Park közelében található, száz százalékban magyar tulajdonú vállalat, mely a Nagisz-Hage cégcsoport, a régió meghatározó mezőgazdasági integrációjának a tagja. A Nádudvari Élelmiszer Kft. termékpalettáján több, mint 100 féle termék szerepel, a Nádudvari túrótól kezdve az E-mentes tejtermékeken át húskészítmények és mirelit termékek, köztük a legújabb fejlesztésű gombócok és túrófánkok. A tejüzemben évi 30 millió liter tejet dolgoznak fel, mely 100%-ban magyar tej. A feldolgozott tej teljes egészében a Hortobágy körüli régió termelőitől származik, fele saját tehenészetből, így a tejtermékek nagy része a szántóföldtől az asztalig zártkörű integráció keretében készül.

Míg korábban a tejtermékek adták az árbevétel nagy részét, mára a beruházásoknak, fejlesztéseknek köszönhetően a hús és a mirelit termékek is egyre nagyobb súllyal képviseltetik magukat az összforgalmon belül. "A körözött mellett, mellyel piacvezetők vagyunk, számos termékkategóriában meghatározó szereplői vagyunk a piacnak, mint például a túró, debreceni kolbász, panírozott termékek, mirelit gombócok. Számos területen szoros együttműködésünk van a Coop lánccal, több saját márkás terméket is gyártunk, így például a Coop kefir, joghurt, sajtkrém, bécsi virsli, panírozott csirkecomb filé vagy panírozott trappista sajt" - írják a közleményben.

A társaság árbevétele 2008-ban még 1,7 milliárd forint volt, 2018-ban pedig átlépte a 10 milliárdot; a dolgozók száma 376 fő, így a térség egyik legnagyobb munkaadója.

Mint írják, a növekedéshez az alapot a 2017 évben elkezdődött technológiai korszerűsítési program biztosította, melynek keretében közel 2,9 milliárd forintos beruházást hajtottak végre. A beruházások mindkét üzemet érintették: a hús- és panírüzemben kapacitásbővítő és csomagolás korszerűsítő beruházások valósultak meg, valamint új technológiai berendezések beszerzésével a termékkínálat bővítésére is lehetőség nyílt. A húskészítmények esetében a kapacitás megduplázása mellett a termékek szavatossági idejének növelésére és a pácoló üzem korszerűsítésével a szalonna portfolió bővítésére is sor került. A mirelit termékek esetén a kapacitás növelés mellett a sütést nem igénylő konyhakész panírozott hústermékek kerültek bevezetésre, valamint mirelit termék szortimentünket kiegészítettük a desszertekkel: a gombóc, nudli és túrófánk a megszokott magas Nádudvari minőséget képviselik, miközben a klasszikus magyar ízvilágra emlékeztetnek.

Forrás: MTI Fotó: Bugány János

A tejüzemben az idei évben a nádudvari "rögös" túró, és a túróból készített továbbfeldolgozott termékek gyártás kapacitását növeltük meg. A tejüzemi beruházás keretében a nagy hagyományokkal rendelkező Nádudvari rögös túró egyedi gyártástechnológiáját modernizáltuk, melynek eredményeképp a Nádudvari túró Magyarország legmodernebb gyártósorán készül, és megfelel a legmagasabb élelmiszerbiztonsági követelményeknek is. A szortimentet a fogyasztói elvárásoknak megfelelően 2019-ben laktózmentes és sovány változatokkal bővítjük. A beruházás további célja volt az élelmiszerbiztonsági kockázatok csökkentése, az energetikai rendszer korszerűsítése, a további termékfejlesztések elősegítése, és - alkalmazkodva a gazdasági környezet kihívásaihoz - a termelés hatékonyság és létszám hatékonyság javítása.

A Nádudvari Élelmiszer Kft. számára nagyon fontos a korszerűsítés és a termékek fejlesztése. Fejlesztéseink során kiemelt figyelmet fordítunk a fogyasztói igényekre, a modern táplálkozás elvárásaira, ugyanakkor próbáljuk megőrizni a hagyományokat: panírozott termékeink pár perc alatt sütőben, olaj nélkül is elkészíthetőek, E-mentes tejtermékeink - vajkrém, sajtkrém, körözött, krémtúró - pedig mind E-számos élelmiszer-adalékok nélkül készülnek, kizárólag természetes eredetű összetevőkből

- jegyzik meg a közuleményben.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2024. április 26. 13:31