2018. szeptember 24. hétfő Gellért, Mercédesz

Hírek - Gépek

Kifejlesztettek egy furcsa terepjárót, amelyen nem fog ki a sár

Gumihevederes járószerkezetű terepjárót, vagyis igazán a gazdáknak való „öszvért” fejlesztett ki az egyik japán autógyártó. Ezzel aligha lehet a gyereket iskolába vinni, de mostoha terepen, saras szántóföldön és járhatatlan legelőkön szinte verhetetlen.
 
 
Feliratkozom az Agrárszektor hírlevélre
 Elmúltam 16 éves
 Az adatvédelmi tájékoztatót elolvastam, megértettem, és hozzájárulok ahhoz, hogy megadott adataimat a szolgáltató mint adatkezelő a szabályzatban foglaltaknak megfelelően kezelje.

A nagy kerekű, összkerékhajtású SUV-okat a legtöbb tulajdonos egyfajta státusszimbólumként használja, hiszen az átlagosnál nehezebb körülmények közt ezek a szabadidőautók sem boldogulnak jobban a magasabb teljesítmény-tartományú személykocsiknál. A Nissan most változtatni igyekszik a dolgon, hiszen kifejlesztette az X-Trail SUV gumihevederrel felszerelt változatát.

A szokatlan megoldás révén a közönséges terepjáró egy csapásra „buldózerré” alakult át. Nemcsak sárban, de extrém homokos talajon vagy akár jeges-havas úton is használhatóvá vált a 122 cm hosszú, 38 cm széles és 76 cm magas gumihevederek által. A járműnél ugyanakkor nemcsak kerékcsere történt, de módosítottak a felfüggesztésen és a  kerékdobokon is. Megmaradt viszont a négyhengeres, 2500 köbcentis, 170 LE-s motor, ami elegendőnek tűnik a terepjáráshoz.

A küllemre kicsit szokatlan, de kétségkívül tekintélyt parancsoló gépet egyelőre csak koncepcióautóként mutatták be a New York-i Nemzetközi Autókiállításon. A sárgított üvegek és az álcázó festés azt az érzést keltik a szemlélőben, hogy inkább egy katonai, semmint civil járművet lát.


 
X

A címlapról ajánljuk

DEVIZA
MATIF
CBOT
NYERSANYAG

    Agrometeorológia

    IDŐJÁRÁSA

    A szakértő szemével

    Hollósi Dávid
    igazgató
    Takarék Agrár Igazgatóság
    Támogató:

    Adja fel hirdetését gyorsan, ingyenesen!

    Itt keressen minket
    © 2017. Agrárszektor.hu