2021. január 20. szerda Fábián, Sebestyén

Hírek - Gépek

Kis motor vígan kotor - Nem gond a kis lökettérfogat

A Ford 1,0 literes turbófeltöltéses benzines EcoBoost erőforrása harmadik egymást követő évben nyerte el az 'Év Motorja' címet. A sikersorozat gyakorlatilag azt jelenti, hogy az elmúlt három évben egyetlen más gyártó által fejlesztett egyetlen - hasonló méretű - motornak sem sikerült felvennie a versenyt a Ford "csodamotorjával". Az immáron számos Ford modellhez kínált motor Magyarországon is népszerű, ráadásul az elmúlt három évben tartósság tekintetében is bizonyított, mind a magánfelhasználók, mind a fokozott igénybevételt jelentő flottafelhasználók körében.
 
 

A Ford 1,0 literes turbófeltöltéses benzines EcoBoost erőforrása harmadik egymást követő évben nyerte el az 'Év Motorja' címet. A sikersorozat gyakorlatilag azt jelenti, hogy az elmúlt három évben egyetlen más gyártó által fejlesztett egyetlen - hasonló méretű - motornak sem sikerült felvennie a versenyt a Ford "csodamotorjával". Az immáron számos Ford modellhez kínált motor Magyarországon is népszerű, ráadásul az elmúlt három évben tartósság tekintetében is bizonyított, mind a magánfelhasználók, mind a fokozott igénybevételt jelentő flottafelhasználók körében.


Népszerűsége az árérzékenyebb közép-kelet-európai piacokon éppúgy jellemző, mint Nyugat-Európára. Ennek megfelelően Magyarországon a legmagasabb arányban a B-Max vásárlók választják, mintegy 61,2%-uk dönt az 1,0 Ecoboost motor mellett, míg a Tourneo Courier vevők 50%-a, a Fiesta vásárlók 35%-a, a C-Max vásárlók 18,3%-a és a Focus vevők 16,7%-a rendeli ezzel a motorral új autóját.

"Az immáron harmadik egymást követő évben a szakmai zsűri által az 'Év Motorja' címmel kitüntetett 1,0 literes EcoBoost motort kifejlesztése során mérnökeink a legkeményebb tartóssági teszteknek vetették alá, ennél is meggyőzőbbek ugyanakkor az ezzel az erőforrásokkal szerelt autókat üzemeltető elégedett flottapartnereink visszajelzései, hiszen ők a napi használat során, évente nem riktán 30-50 ezer kilométeres, napi használat mellett szerzett tapasztalataikra támaszkodva osztják meg velünk véleményüket." - fogalmaz Varga Zsombor, a Ford magyarországi PR és kommunikációs igazgatója.

A Ford pedig e tekintetben is maximálisan elégedett lehet, hiszen az első bemutatása óta eltelt közel három évben a motor a hazai magánvásárlók és a fokozott igénybevételt jelentő flottafelhasználók körében egyaránt bizonyított: "Közel két éve azért döntöttünk elsők között az akkor úttörőnek számító 1,0 EcoBoost motor mellett, mert vállalatunk, a Nitrogénművek Zrt. számára a költséghatékony működésen túl kiemelten fontos környezeti lábnyomunk csökkentése is, ez az erőforrás pedig nem csak rendkívül alacsony fogyasztást kínál, de alacsony a károsanyag kibocsátása is. Az azóta eltelt idő bennünket igazol: a motor tartóssága nem hagy kívánnivalót maga után, miközben kézzelfogható megtakarítást sikerült elérnünk az üzemben tartási költségek terén. Ennek okán az idei év elején újabb kontingens 1,0 Ecoboost motorral szerelt Focus beszerzését eszközöltük." - árulja el Bige László, a Bige Holding Cégcsoport tulajdonosa.


 
X

A címlapról ajánljuk

DEVIZA
MATIF
CBOT
NYERSANYAG

    Agrometeorológia

    IDŐJÁRÁSA
    Agrárszektor hírlevél
    Ne maradjon le a friss hírekről!
    Iratkozzon fel hírlevelünkre
    és járjon mindenki előtt.
    Mind a négyet bepipálom
    Itt keressen minket
    © 2017. Agrárszektor.hu