Nestlé, Danone, Lay's: meglepő hírek érkeztek sokak kedvenc élelmiszereiről
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint.
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint.
AM-Nébih-NGM állásfoglalást tett közzé a kiszereléscsökkentési bejelentések adattartalmáról.
Nemcsak az eladásokért, a befektetőkért is ádáz csatát vívnak a nagy sörgyártók az idei Super Bowl-on.
Pár éven belül jelentősen nő a spanyol diótermelés volumene.
Akár többet is hajlandóak fizetni a magyar termékekért az emberek.
Az uniós jogszabályok nem tiltják eltérő összetételű termékek forgalmazását.
Jól indította az évet a Fendt.
Vizsgálódik az Európai Parlament.
Melyik a legkedveltebb és melyiknek esik az imázsa?
Megállíthatatlan a John Deere hódítása.
Töretlen a John Deere sikere.
Ilyen kollekciót még nem láttál.
Idén már több traktor talált gazdára, mint tavaly.
A felvásárolt márka előbb-utóbb elveszíti az arcát?
Ezekre figyeljünk oda borvásárláskor.
Már a németnél is 150 lóerő feletti teljesítmény dominál.
A precíziós technológiák alkalmazása és a rezisztenciakezelés ma már nemcsak lehetőség, hanem szükségszerűség a fenntartható és versenyképes kukoricatermesztés érdekében.
A kiskertek művelése az öngondoskodáson túl állandó elfoglaltságot és új célt is adhat a hátrányos helyzetű családoknak.
A szakértő szerint a 2025-ös év még az előzőnél is gyengébb lehet, hacsak nem jönnek ki hamar az új pályázati kiírások.
Volumenében továbbra is takaréklángon van a termékpálya, értékben pedig még csökken is.
2023-ban olyan megállapodás született a WWF és a K&H között, amelynek célja a biodiverzitás fontosságára való figyelemfelhívás.
Az elmúlt évek időjárási anomáliái – különösen a csapadékszegény, aszályos tavaszok – folyamatosan növelik a posztemergens gyomirtási technológiák jelentőségét a kukoricatermesztésben.