Extra Early Bird jegyek az Agrárszektor 2025 konferenciára!
Szerezze meg jegyét most még Extra Early Bird áron a december 3-4. között megrendezésre kerülő siófoki Agrárszektor 2025 konferenciára, ahol kistermelők és fiatal gazdák most 64.900 Ft + áfa összegért vehetnek részt az év egyik legnagyobb és legrangosabb agráreseményén! A konferencia értékelést ad az agrárium helyzetéről, egyúttal pedig felvázolja az ágazat előtt álló rövid- és hosszú távú fejlesztési és kitörési lehetőségeket, illetve bemutatja a vállalkozások üzleti döntéseihez szükséges mértékadó prognózisokat.
Erlinger véleménye szerint az amerikai fogyasztók nem a McPlant hamburgert vagy más növényi alapú fehérjéket keresve mennek a McDonald's-ba. Az üzletlánc korábban a Beyond Meat céggel kötött együttműködési szerződést a McPlant burgerek és nuggetsek előállítására. A növényi alapú termékek egyelőre lekerültek az étlapról, de Erlinger nem zárta ki, hogy a saláták egy nap visszatérhetnek. A vásárlói igények függvényében - írja a NAK.
Ha az emberek valóban salátákat akarnak a McDonald's-tól, akkor szívesen újraindítjuk a salátákat. De a tapasztalataink azt mutatják, hogy a fogyasztók nem ezt keresik a McDonald's-tól. Ehelyett a fogyasztók sült krumplit, 5 dolláros étkezési ajánlatokat és meleg, friss szendvicseket keresnek
- mondta Erlinger.
Június 25-én, kedden a McDonald's hivatalosan is elindította az 5 dolláros csomagot, amely várhatóan nagyjából négy hétig tart majd. Az ajánlat egy McChicken vagy egy McDouble, egy kis sült krumpli és egy kis ital, valamint egy négyszemélyes McNugget étel választását tartalmazza. A McDonald's nemcsak az ár-érték arányú menük háborújában bízik a csomagban, hogy visszaszerezze a megemelkedett inflációval küzdő fogyasztókat. A lánc 2024 hátralévő részében minden pénteken ingyenes sült krumplit is kínál, amennyiben a vásárlók legalább 1 dollárt költenek a mobilalkalmazás segítségével. Más éttermi óriások, köztük a Wendy's, a Burger King és a Starbucks is elindították saját promóciós ajánlataikat, hogy visszahódítsák a fogyasztókat. Eközben a McDonald's közölte, hogy a csirkehúsra kíván összpontosítani, mivel a fehérjefogyasztás generálja a keresletet.
Ma márkaként több csirkét adunk el, mint marhahúst. Arra vagyunk felkészülve, hogy ezt a trendet jól -kiszolgáljuk, és ebbe fektetünk be
- emelte ki Erlinger.