2018. november 14. szerda Aliz

Pályázatok (2. oldal)

Ne maradjon le egyetlen mezőgazdasági pályázattal kapcsolatos hírről sem! Kíváncsi, hogy mik az aktuális agrár pályázatok és hogyan indulhat rajtuk? Olvassa el híreinket!

AZOKNAK A SZÁLLÍTÓKNAK, AKIK MÁR RENDELKEZNEK AZ ISKOLAGYÜMÖLCS- ÉS ISKOLAZÖLDSÉG-PROGRAMBAN TÖRTÉNŐ RÉSZVÉTELRE VONATKOZÓ ELŐZETES JÓVÁHAGYÁSSAL, KELL-E ISMÉT BENYÚJTANIUK ELŐZETES JÓVÁHAGYÁS IRÁNTI KÉRELMET"

2018. október 31., szerda 16:06
A 2017/2018. tanév vagy az azt megelőző tanítási évek valamelyike szerinti előzetes jóváhagyás a 2018/2019-es és az azt követő tanévekre nem vehető figyelembe, így a 2018/2019. tanévben minden kérelmezőnek szükséges előzetes jóváhagyás iránti kérelmet benyújtania.
Külön kérelem benyújtása nélkül a 2018/2019. tanévi és az azt követő tanévek valamelyike szerinti előzetes jóváhagyás visszavonásig érvényes marad, így nem szükséges új előzetes jóváhagyás iránti kérelmet benyújtani.
(MVH)

MI A TEENDŐ AKKOR, HA EGY ISKOLÁNAK MEGVÁLTOZIK AZ OM AZONOSÍTÓJA A MEGÁLLAPODÁS/MEGÁLLAPODÁS-MÓDOSÍTÁSBAN SZEREPLŐHÖZ KÉPEST"

2018. október 31., szerda 16:03
A kérelmező - legalább 10 nappal az adott időszakos kifizetési kérelem benyújtását megelőzően - köteles értesíteni a Magyar Államkincstárt a jóváhagyott megállapodásait érintő OM azonosító-változásokról. Az intézményi változásokkal kapcsolatos bejelentést szintén elektronikus úton szükséges megküldeni a Magyar Államkincstár részére. Az intézményi változásra vonatkozó bejelentés mellékleteként csatolni szükséges a változást igazoló dokumentumok egy-egy szkennelt példányát, illetve az ezt követően kiállított/benyújtott számlán is már a köznevelési intézmény új OM azonosítóját kell feltüntetni. A szkennelt dokumentumok olvashatóságát a feltöltés előtt ellenőrizni szükséges!
(MVH)

MI A TEENDŐ AKKOR, HA EGY ISKOLÁNAK MEGVÁLTOZIK A FENNTARTÓJA A MEGÁLLAPODÁS/MEGÁLLAPODÁS-MÓDOSÍTÁSBAN SZEREPLŐHÖZ KÉPEST"

2018. október 31., szerda 16:02
A kérelmező - legalább 10 nappal az adott időszakos kifizetési kérelem benyújtását megelőzően - köteles értesíteni a Magyar Államkincstárt a jóváhagyott megállapodásait érintő fenntartói változásokról. Az intézményi változásokkal kapcsolatos bejelentést szintén elektronikus úton szükséges megküldeni a Magyar Államkincstár részére. Az intézményi változásra vonatkozó bejelentés mellékleteként csatolni szükséges a változást igazoló dokumentumok egy-egy szkennelt példányát, illetve az ezt követően kiállított/benyújtott számlán is már a köznevelési intézmény új fenntartóját kell feltüntetni.
Ezen felül szükséges benyújtani az intézkedés végrehajtását szabályozó nemzeti rendelet 10. melléklete szerinti, kitöltött fenntartói nyilatkozatot. A szkennelt dokumentumok olvashatóságát a feltöltés előtt ellenőrizni szükséges!
(MVH)

MI A TEENDŐ AKKOR, HA EGY ISKOLÁNAK MEGVÁLTOZIK A FENNTARTÓJA A MEGÁLLAPODÁS/MEGÁLLAPODÁS-MÓDOSÍTÁSBAN SZEREPLŐHÖZ KÉPEST"

2018. október 31., szerda 16:00
A kérelmező - legalább 10 nappal az adott időszakos kifizetési kérelem benyújtását megelőzően - köteles értesíteni a Magyar Államkincstárt a jóváhagyott megállapodásait érintő fenntartói változásokról. Az intézményi változásokkal kapcsolatos bejelentést szintén elektronikus úton szükséges megküldeni a Magyar Államkincstár részére. Az intézményi változásra vonatkozó bejelentés mellékleteként csatolni szükséges a változást igazoló dokumentumok egy-egy szkennelt példányát, illetve az ezt követően kiállított/benyújtott számlán is már a köznevelési intézmény új fenntartóját kell feltüntetni.
Ezen felül szükséges benyújtani az intézkedés végrehajtását szabályozó nemzeti rendelet 10. melléklete szerinti, kitöltött fenntartói nyilatkozatot. A szkennelt dokumentumok olvashatóságát a feltöltés előtt ellenőrizni szükséges!
(MVH)

MI A TEENDŐ AKKOR, HA EGY ISKOLÁNAK MEGVÁLTOZIK A FENNTARTÓJA A MEGÁLLAPODÁS/MEGÁLLAPODÁS-MÓDOSÍTÁSBAN SZEREPLŐHÖZ KÉPEST"

2018. október 31., szerda 15:55
Mi a teendő akkor, ha egy iskolának megváltozik a fenntartója a megállapodásban szereplőhöz képest"
A kérelmező - legalább 10 nappal az adott időszakos kifizetési kérelem benyújtását megelőzően - köteles értesíteni a Magyar Államkincstárt a jóváhagyott megállapodásait érintő fenntartói változásokról. Az intézményi változásokkal kapcsolatos bejelentést szintén elektronikus úton szükséges megküldeni a Magyar Államkincstár részére. Az intézményi változásra vonatkozó bejelentés mellékleteként csatolni szükséges a változást igazoló dokumentumok egy-egy szkennelt példányát, illetve az ezt követően kiállított/benyújtott számlán is már a köznevelési intézmény új fenntartóját kell feltüntetni.
Ezen felül szükséges benyújtani az intézkedés végrehajtását szabályozó nemzeti rendelet 10. melléklete szerinti, kitöltött fenntartói nyilatkozatot. A szkennelt dokumentumok olvashatóságát a feltöltés előtt ellenőrizni szükséges!
(MVH)

AZ EGYES TELJESÍTÉSI IDŐSZAKOK KIFIZETÉSI KÉRELMEI KAPCSÁN ELSZÁMOLNI KÍVÁNT SZÁMLÁK, KÍSÉRŐ INTÉZKEDÉSEK ÉS MUNKAFÜZETEK ADATAINAK ELEKTRONIKUS FELÜLETRE TÖRTÉNŐ FELTÖLTÉSÉRE SZOLGÁLÓ EXCEL TÁBLÁZATOKBAN A MEZŐK ELRENDEZÉSE VÁLTOZTATHATÓ" MIRE KELL FIGYE

2018. október 31., szerda 15:52
Az Excel formátumú táblázatok betöltésre és feldolgozásra kerülnek az elektronikus benyújtó felületen, az elektronikus benyújtó felület pedig csak meghatározott formátumú adatokat fogad el, ezért a táblázatok beállításai nem változtathatóak.
Az Excel formátumú táblázatok kitöltése során a mezők másolása, illetve a mezők egymásra történő hivatkozása problémákat okoz a táblázatok betöltése során. A táblázatok nem tartalmazhatnak hivatkozásokat, illetve a táblázatok véglegesítése során ellenőrizni szükséges, hogy a másolt adatok megfelelőek-e.
Az Excel formátumú táblázatokban egyes mezők legördülő listát tartalmaznak. Ebben az esetben a mező kitöltését a legördülő listában szereplő valamely adat kiválasztásával szükséges elvégezni. Amennyiben a legördülő listát tartalmazó mezők tartalmát manuálisan felülírják, úgy a táblázatok feltöltése az elektronikus benyújtó felületen szintén problémákat okoz.
(MVH)

AZ EGYES TELJESÍTÉSI IDŐSZAKOK KIFIZETÉSI KÉRELMEI KAPCSÁN ELSZÁMOLNI KÍVÁNT SZÁMLÁK, KÍSÉRŐ INTÉZKEDÉSEK ÉS MUNKAFÜZETEK ADATAINAK ELEKTRONIKUS FELÜLETRE TÖRTÉNŐ FELTÖLTÉSÉRE SZOLGÁLÓ EXCEL TÁBLÁZATOKBAN A MEZŐK ELRENDEZÉSE VÁLTOZTATHATÓ" MIRE KELL FIGYE

2018. október 31., szerda 15:49
Az Excel formátumú táblázatok betöltésre és feldolgozásra kerülnek az elektronikus benyújtó felületen, az elektronikus benyújtó felület pedig csak meghatározott formátumú adatokat fogad el, ezért a táblázatok beállításai nem változtathatóak.
Az Excel formátumú táblázatok kitöltése során a mezők másolása, illetve a mezők egymásra történő hivatkozása problémákat okoz a táblázatok betöltése során. A táblázatok nem tartalmazhatnak hivatkozásokat, illetve a táblázatok véglegesítése során ellenőrizni szükséges, hogy a másolt adatok megfelelőek-e.
Az Excel formátumú táblázatokban egyes mezők legördülő listát tartalmaznak. Ebben az esetben a mező kitöltését a legördülő listában szereplő valamely adat kiválasztásával szükséges elvégezni. Amennyiben a legördülő listát tartalmazó mezők tartalmát manuálisan felülírják, úgy a táblázatok feltöltése az elektronikus benyújtó felületen szintén problémákat okoz.
(MVH)

A KIFIZETÉSI KÉRELEM MELLÉKLETEKÉNT SZÜKSÉGES-E BENYÚJTANI A TERMÉKEK TERMELÉSI, ELŐÁLLÍTÁSI HELYÉRŐL SZÓLÓ NYILATKOZATOKAT"

2018. október 31., szerda 15:48
A 2018/2019-es tanévtől kezdődően a kifizetési kérelmeket kötelező elektronikus úton benyújtani a Magyar Államkincstár részére. Az erre a célra kialakított elektronikus benyújtó felületen a termékek termelési, előállítási helyéről szóló nyilatkozatokat nem szükséges a kifizetési kérelem mellékleteként benyújtani. Hiánypótlás keretében benyújtandó nyilatkozat esetében továbbra is használható a Kincstár honlapján megtalálható nyilatkozat minta.
(MVH)

A KIFIZETÉSI KÉRELEM MELLÉKLETEKÉNT SZÜKSÉGES-E BENYÚJTANI A TERMÉKEK TERMELÉSI, ELŐÁLLÍTÁSI HELYÉRŐL SZÓLÓ NYILATKOZATOKAT"

2018. október 31., szerda 15:45
A 2018/2019.-es tanévtől kezdődően a kifizetési kérelmeket kötelező elektronikus úton benyújtani a Magyar Államkincstár részére. Az erre a célra kialakított elektronikus benyújtó felületen a termékek termelési, előállítási helyéről szóló nyilatkozatokat nem szükséges a kifizetési kérelem mellékleteként benyújtani. Hiánypótlás keretében benyújtandó nyilatkozat esetében továbbra is használható a Kincstár honlapján megtalálható nyilatkozat minta.
(MVH)

A KÍSÉRŐ INTÉZKEDÉSEK MELLÉKLETEKÉNT SZÜKSÉGES-E BENYÚJTANI A KÓSTOLTATOTT TERMÉKEK TERMELÉSI, ELŐÁLLÍTÁSI HELYÉRŐL SZÓLÓ NYILATKOZATOT"

2018. október 31., szerda 15:41
A kísérő intézkedések alkalmával kóstoltatott termékek kapcsán nem szükséges benyújtani a termékek termelési, előállítási helyéről szóló nyilatkozatot.
(MVH)

A KÍSÉRŐ INTÉZKEDÉSEK MEGVALÓSÍTÁSÁRÓL SZÓLÓ, A KÖZNEVELÉSI INTÉZMÉNY KÉPVISELŐJE ÁLTAL KIÁLLÍTOTT IGAZOLÁS KITÖLTÉSE SORÁN MIRE KELL FIGYELMET FORDÍTANI"

2018. október 31., szerda 15:40
A kísérő intézkedések megvalósítását tanúsító igazolás kitöltésénél ügyelni kell arra, hogy az igazolás tartalmazza: a megfelelő rendeleti hivatkozást, a kísérő intézkedés megvalósításának dátumát (év, hónap, nap), a köznevelési intézmény helyes adatait (OM azonosító, név), legalább 4 féle olyan terméket, melyeket a kérelmező a teljesítési időszakban az adott intézmény részére egyébként nem szállít, és a vonatkozó FM rendeletben felsorolt, kóstoltatható termékek körébe tartozik, a kiosztott munkafüzetek darabszámát, melyet a kóstoltatási alkalom során esetlegesen kiosztottak, hogy a kóstoltatási alkalomra milyen rendezvény, esemény (pl. tanulmányút, pályázat) keretében került sor, a kiállítás dátumát, mely nem lehet korábbi, mint a megvalósítás dátuma, a köznevelési intézmény képviselőjének aláírását és a köznevelési intézmény pecsétjét, az igazolás elektronikus feltöltése során ellenőrizni szükséges a dokumentum olvashatóságát.

Amennyiben az igazolás bármely adatának javítására van szükség, az kizárólag a köznevelési intézmény képviselője által történő, hiteles javítással tehető meg (legalább a javítandó adat megjelölésével, a helyes adat megadásával, a köznevelési intézmény képviselőjének aláírásával és a köznevelési intézmény pecsétjével ellátva).
(MVH)

A KÍSÉRŐ INTÉZKEDÉSEK MEGVALÓSÍTÁSÁRÓL SZÓLÓ, A KÖZNEVELÉSI INTÉZMÉNY KÉPVISELŐJE ÁLTAL KIÁLLÍTOTT IGAZOLÁS KITÖLTÉSE SORÁN MIRE KELL FIGYELMET FORDÍTANI"

2018. október 31., szerda 15:36
A kísérő intézkedések megvalósítását tanúsító igazolás kitöltésénél ügyelni kell arra, hogy az igazolás tartalmazza: a megfelelő rendeleti hivatkozást, a kísérő intézkedés megvalósításának dátumát (év, hónap, nap), a köznevelési intézmény helyes adatait (OM azonosító, név), legalább 4 féle olyan terméket, melyeket a kérelmező a teljesítési időszakban az adott intézmény részére egyébként nem szállít, és a vonatkozó FM rendeletben felsorolt, kóstoltatható termékek körébe tartozik, a kiosztott munkafüzetek darabszámát, melyet a kóstoltatási alkalom során esetlegesen kiosztottak, hogy a kóstoltatási alkalomra milyen rendezvény, esemény (pl. tanulmányút, pályázat) keretében került sor, a kiállítás dátumát, mely nem lehet korábbi, mint a megvalósítás dátuma, a köznevelési intézmény képviselőjének aláírását és a köznevelési intézmény pecsétjét, az igazolás elektronikus feltöltése során ellenőrizni szükséges a dokumentum olvashatóságát.
Amennyiben az igazolás bármely adatának javítására van szükség, az kizárólag a köznevelési intézmény képviselője által történő, hiteles javítással tehető meg (legalább a javítandó adat megjelölésével, a helyes adat megadásával, a köznevelési intézmény képviselőjének aláírásával és a köznevelési intézmény pecsétjével ellátva).
(MVH)

A KÍSÉRŐ INTÉZKEDÉSEK MEGVALÓSÍTÁSÁRÓL SZÓLÓ, A KÖZNEVELÉSI INTÉZMÉNY KÉPVISELŐJE ÁLTAL KIÁLLÍTOTT IGAZOLÁS KITÖLTÉSE SORÁN MIRE KELL FIGYELMET FORDÍTANI"

2018. október 31., szerda 15:33
A kísérő intézkedések megvalósítását tanúsító igazolás kitöltésénél ügyelni kell arra, hogy az igazolás tartalmazza: a megfelelő rendeleti hivatkozást, a kísérő intézkedés megvalósításának dátumát (év, hónap, nap), a köznevelési intézmény helyes adatait (OM azonosító, név), legalább 4 féle olyan terméket, melyeket a kérelmező a teljesítési időszakban az adott intézmény részére egyébként nem szállít, és a vonatkozó FM rendeletben felsorolt, kóstoltatható termékek körébe tartozik, a kiosztott munkafüzetek darabszámát, melyet a kóstoltatási alkalom során esetlegesen kiosztottak, hogy a kóstoltatási alkalomra milyen rendezvény, esemény (pl. tanulmányút, pályázat) keretében került sor, a kiállítás dátumát, mely nem lehet korábbi, mint a megvalósítás dátuma, a köznevelési intézmény képviselőjének aláírását és a köznevelési intézmény pecsétjét, az igazolás elektronikus feltöltése során ellenőrizni szükséges a dokumentum olvashatóságát.
Amennyiben az igazolás bármely adatának javítására van szükség, az kizárólag a köznevelési intézmény képviselője által történő, hiteles javítással tehető meg (legalább a javítandó adat megjelölésével, a helyes adat megadásával, a köznevelési intézmény képviselőjének aláírásával és a köznevelési intézmény pecsétjével ellátva).


(MVH)

A KÍSÉRŐ INTÉZKEDÉSEK MEGVALÓSÍTÁSA SORÁN MUNKAFÜZET MIKOR ÉS MILYEN MENNYISÉGBEN OSZTHATÓ KI"

2018. október 31., szerda 15:30
A munkafüzetek tanulók részére történő kiosztásának az adott kísérő intézkedés megvalósításával egy időben kell megtörténnie. A munkafüzetek kiosztását a köznevelési intézmény képviselője igazolja az adott kísérő intézkedés megvalósítását tanúsító igazolás kiállítása során. Adott tanévben a kérelmező legfeljebb az általa ellátott tanulók létszámát meg nem haladó számú munkafüzet nyomtatási költségeire igényelhet támogatást.
(MVH)

AZ ELEKTRONIKUS KÉRELEMBENYÚJTÓ FELÜLETEN A KIFIZETÉSI KÉRELEM RÖGZÍTÉSE SORÁN AZ "INTÉZMÉNYEK" FÜLÖN MEGJELENŐ OM AZONOSÍTÓK KAPCSÁN MINDEN ESETBEN MEG KELL ADNI AZ INTÉZMÉNYI VÁLTOZÁS BEJELENTÉS IRATAZONOSÍTÓJÁT"

2018. október 31., szerda 15:27
Az intézményi változással kapcsolatos bejelentés iratazonosítóját abban az esetben nem szükséges megadni, amennyiben nem történt intézményi változás bejelentés, illetve az intézményi változással kapcsolatos bejelentésben az adott OM azonosító kapcsán csak intézményi név- és címváltozás, vagy fenntartó címváltozás történt.
Amennyiben az OM azonosító változott a megállapodás/megállapodás-módosításban szereplő OM azonosítóhoz képest, akkor a kifizetési kérelem feltöltése/benyújtása során már az új és a régi OM azonosítót is meg kell adni, és meg kell adni az intézményi változással kapcsolatos bejelentés iratazonosítóját is.
Továbbá, abban az esetben, ha az adott OM azonosító kapcsán fenntartóváltás történt, akkor az „Intézmények” fülön az új fenntartó KIR azonosítójának és nevének kell megjelennie.
(MVH)

AZ ELEKTRONIKUS KÉRELEMBENYÚJTÓ FELÜLETEN A KIFIZETÉSI KÉRELEM RÖGZÍTÉSE SORÁN AZ "INTÉZMÉNYEK" FÜLÖN MEGJELENŐ OM AZONOSÍTÓK KAPCSÁN MINDEN ESETBEN MEG KELL ADNI AZ INTÉZMÉNYI VÁLTOZÁS BEJELENTÉS IRATAZONOSÍTÓJÁT"

2018. október 31., szerda 15:25
Az intézményi változással kapcsolatos bejelentés iratazonosítóját abban az esetben nem szükséges megadni, amennyiben nem történt intézményi változás bejelentés, illetve az intézményi változással kapcsolatos bejelentésben az adott OM azonosító kapcsán csak intézményi név- és címváltozás, vagy fenntartó címváltozás történt.
Amennyiben az OM azonosító változott a megállapodás/megállapodás-módosításban szereplő OM azonosítóhoz képest, akkor a kifizetési kérelem feltöltése/benyújtása során már az új és a régi OM azonosítót is meg kell adni, és meg kell adni az intézményi változással kapcsolatos bejelentés iratazonosítóját is.
Továbbá, abban az esetben, ha az adott OM azonosító kapcsán fenntartóváltás történt, akkor az „Intézmények” fülön az új fenntartó KIR azonosítójának és nevének kell megjelennie.
(MVH)

AZ ELEKTRONIKUS KÉRELEMBENYÚJTÓ FELÜLETEN A KIFIZETÉSI KÉRELEM RÖGZÍTÉSE SORÁN AZ "INTÉZMÉNYEK" FÜLÖN MEGJELENŐ OM AZONOSÍTÓK KAPCSÁN MINDEN ESETBEN MEG KELL ADNI AZ INTÉZMÉNYI VÁLTOZÁS BEJELENTÉS IRATAZONOSÍTÓJÁT"

2018. október 31., szerda 15:22
Az intézményi változással kapcsolatos bejelentés iratazonosítóját abban az esetben nem szükséges megadni, amennyiben nem történt intézményi változás bejelentés, illetve az intézményi változással kapcsolatos bejelentésben az adott OM azonosító kapcsán csak intézményi név- és címváltozás, vagy fenntartó címváltozás történt.
Amennyiben az OM azonosító változott a megállapodás/megállapodás-módosításban szereplő OM azonosítóhoz képest, akkor a kifizetési kérelem feltöltése/benyújtása során már az új és a régi OM azonosítót is meg kell adni, és meg kell adni az intézményi változással kapcsolatos bejelentés iratazonosítóját is.
Továbbá, abban az esetben, ha az adott OM azonosító kapcsán fenntartóváltás történt, akkor az „Intézmények” fülön az új fenntartó KIR azonosítójának és nevének kell megjelennie.
(MVH)

AZ ELEKTRONIKUS KÉRELEMBENYÚJTÓ FELÜLETEN A KIFIZETÉSI KÉRELEM RÖGZÍTÉSE SORÁN AZ "INTÉZMÉNYEK" FÜLÖN MEGJELENŐ OM AZONOSÍTÓK KAPCSÁN MINDEN ESETBEN MEG KELL ADNI AZ INTÉZMÉNYI VÁLTOZÁS BEJELENTÉS IRATAZONOSÍTÓJÁT"

2018. október 31., szerda 15:15

Az intézményi változással kapcsolatos bejelentés iratazonosítóját abban az esetben nem szükséges megadni, amennyiben nem történt intézményi változás bejelentés, illetve az intézményi változással kapcsolatos bejelentésben az adott OM azonosító kapcsán csak intézményi név- és címváltozás, vagy fenntartó címváltozás történt.

Amennyiben az OM azonosító változott a megállapodás/megállapodás-módosításban szereplő OM azonosítóhoz képest, akkor a kifizetési kérelem feltöltése/benyújtása során már az új és a régi OM azonosítót is meg kell adni, és meg kell adni az intézményi változással kapcsolatos bejelentés iratazonosítóját is.

Továbbá, abban az esetben, ha az adott OM azonosító kapcsán fenntartóváltás történt, akkor az „Intézmények” fülön az új fenntartó KIR azonosítójának és nevének kell megjelennie.
(MVH)



Adja fel hirdetését gyorsan, ingyenesen!

A szakértő szemével

Hollósi Dávid
igazgató
Takarék Agrár Igazgatóság
Támogató:
Itt keressen minket
© 2017. Agrárszektor.hu