A „Kapj rá!” halfogyasztást ösztönző kampány többek között látványkonyhával, gyermekfoglalkoztatóval, figyelemfelkeltő játékkal és tematikus halnapokkal hívja fel a figyelmet az édesvízi halfogyasztás fontosságára a debreceni Farmer Expón - írja közleményében az Agrármarketing Centrum (AMC). A kampány legfőbb üzenete, hogy a hal egészséges, változatosan elkészíthető alapanyag, a kiegyensúlyozott táplálkozás része.
A Farmer Expón a „Kapj rá!” stand látványkonyhájában naponta kétszer készülnek majd a finom halételek, ahol a gasztronómiában jártas séfek mutatják be, hogyan lehet egyszerűen, szálkamentesen elkészíteni a különféle halakat. Augusztus 15-én a busa és a harcsa, augusztus 16-án az amur és a pisztráng, augusztus 17-én az afrikai harcsa és a süllő, augusztus 18-án pedig a ponty és a busa kerül reflektorfénybe. A látogatók olyan finomságokat kóstolhatnak majd, mint a busavagdalt, a harcsapaprikás, a korhelyhalászlé, a bajor káposztával töltött pisztráng, vagy a thai kókusztejes süllőleves.
A „Kapj rá!” standon gyermeksarokkal és animátorral várják a 3-12 év közötti gyermekeket, akik a helyszínen többek között gyermekfilmeket nézhetnek, kézműves foglalkozásokon, a nagyobbak pedig kerék pörgetős kvízjátékban vehetnek részt. A legügyesebbek „Kapj rá!” ajándékokat és reklámtárgyakat nyerhetnek. A finomságok mellett ismeretterjesztő kiadványokkal és receptfüzetekkel is gazdagodhatnak a látogatók, amelyekből többek között a halételek feldolgozását, elkészítési módozatait tanulhatják meg.
![]() |
Portfolio Digital Transformation 2022Lépéskényszerben a vállalkozások: aki nem digitalizál,le fog maradni! |
![]() |
Tiszaújváros-Kelet-magyarországi Gazdasági Fórum 2022Ingyenes esemény a Tisia Hotelben |